ONLINE RESERVATION

ABOUT US

info_spol

INFORMACE O SPOLEČNOSTI

Sanatorium Astoria a. s.
Vřídelní 92/21
360 01 Karlovy Vary
Výpis z OR vedený u Krajského soudu v Plzni v oddílu B, vložce číslo 215
IČO: 453 57 242
DIČ: CZ45357242

ID datové schránky: 3vgf665

Upsaná a splacená výše základního kapitálu činí 62.879 tis. Kč.
Sanatorium Astoria a. s. je součástí mezinárodního koncernu Vienna Insurance Group.

Bankovní spojení:

ČSOB a. s., Karlovy Vary,
č. účtu: 582020/0300(CZK), 126732573/0300(EUR),
CZ46 0300 0000 0001 2673 2573 (EUR),  CEKOCZPP (SWIFT)

Spisová značka:
B 215 vedená u Krajského soudu v Plzni
Výpis z obchodního rejstříku: Sanatorium Astoria a.s.
Sbírka listin: Sanatorium Astoria a.s.

mapa_jak

MAPA, JAK SE K NÁM DOSTANETE

Airports Show all on map »
  • Karlovy Vary - 9 km - Show journey »
  • Praha - 119 km - Show journey »
  • Nürnberg - 231 km - Show journey »
  • Dresden - 175 km - Show journey »
  • München - 306 km - Show journey »
Railway stations Show all on map »
  • Karlovy Vary - 3 km - Show journey »
  • Praha - 125 km - Show journey »
Bus stations
  • Karlovy Vary Terminal - 2 km - Show journey »
Mode of travel:
legislativa

LEGISLATIVA

Informační oznámení - EET

Informační oznámení dle § 25 odst. 2 zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, v platném znění: 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Postup při vyřizování stížností klientů proti postupu poskytovatele zdravotních služeb

Při nespokojenosti se způsobem poskytování zdravotních služeb může klient podat akciové společnosti stížnost.

Ta bude řešena dvojím způsobem:

  1. Ústním projednáním stížnosti, pokud je to s ohledem na charakter stížnosti vhodné, a to ještě v průběhu pobytu klienta.
  2. Písemným vyřízením stížnosti do 30 dnů od jejího podání. Jde-li o stížnost, k jejímuž vyřízení je společnost nepříslušná, je možno vyřízení prodloužit o dalších 30 dnů.

Písemná stížnost musí obsahovat veškeré formální náležitosti, zejména:

  • adresu a jméno stěžovatele
  • adresu a jméno poskytovatele zdravotních služeb
  • důvod stížnosti
  • stručný popis události
  • souhlas pacienta, jehož se stížnost týká, s nahlížením do zdravotnické dokumentace
  • podpis stěžovatele.

Akciová společnost eviduje veškeré písemné stížnosti klientů v sekretariátu ředitele.

Stížnost na poskytování zdravotní péče zaslaná faxem nebo v elektronické podobě bez elektronického podpisu musí mít náležitosti písemné stížnosti. Pokud písemnost neobsahuje všechny formální záležitosti, vyzve akciová společnost stěžovatele k jejímu doplnění. Pokud nebudou stěžovatelem nedostatky v jeho písemném podání odstraněny, společnost se stížností zabývat nebude.

Pokud klient, který podal akciové společnosti stížnost, s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu, který akciové společnosti oprávnění k poskytování zdravotních služeb udělil – v tomto případě Krajskému úřadu Karlovarského kraje, odboru zdravotnictví, Závodní 353/88, 360 21 Karlovy Vary.

Postup poskytovatele zdravotních služeb při vyřizování stížností stanoví zákon č. 372/2011, zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ze dne 6. 11. 2011, v platném znění.

partneri

PARTNEŘI

Skupina VIG

Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group

Hotely Srní

AIS Servis, s.r.o.

GLOBAL ASSISTANCE a. s

Global Expert, s. r. o.

Benefita, a. s.

KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a. s.

S-budovy, a.s.

S-správa nemovitostí, a.s.

SURPMO, a. s.

VIG RE zajišťovna, a.s. 

VIG ND, a.s.

Asociace hotelů a restaurací České republiky

Svaz léčebných lázní České republiky (SLL)

MAKRO a.s.

kariera

KARIÉRA